Friday, October 7, 2016

Stoom Forex Vrede Army

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Hi BBV, hoop jy doen goed. Ek wil graag jou hulp met betrekking tot 24option vra. Ek onttrek my oorblywende kapitaal (188usd) van hulle laaste 12 Desember 21015. Hulle het my 'n bevestiging brief wat hulle draad oorgedra die geld op my rekening laaste 15 Desember 2015 en moet dit na 5 werksdae ontvang op die 22 Desember . Vandag is 31 Januarie 2016 en geen geld gedeponeer of gekrediteer aan my debietkaart rekening. Verdere volg ups tot gevolg gehad dat hulle my die ARN so my bank die geld kan opspoor, maar dit was tevergeefs. Weke wat verby is en talle follow ups gedoen het gelei tot niks. Ek voorgelê aan hulle my bankstaat en amptelike brief my Bank se, as hulle my nodig is om dit te doen, om te bevestig aan die wat daar was en is geen geld gekrediteer of gedeponeer om my rekening by hulle, maar hulle was baie gesteld dat hulle dit stuur . Selfs wat daarop dui dat my bank 'n fout gemaak en gedeponeer die geld aan die verkeerde persoon. Ek vra vir ekstra dokumentêre bewyse, opsy, weg van die ARN, dat hulle werklik gestuur het en hulle het geantwoord dat die beste bewys hulle kan gee is die ARN. Dit klomp van getalle is nutteloos en kan die geld nie op te spoor. My bank 'n paar keer probeer om op te spoor met behulp van hierdie ARN, maar was onsuksesvol. Op 20 Januarie 2016 het ek het 'n skrill rekening, Skrill, op dieselfde dag, gedeponeer 1.98usd om my rekening by hulle te gebruik vir rekening Validation. Die deposito gemaak deur skrill was suksesvol soos in my bankstaat, so hoe kom Skrill kan 'n suksesvolle deposito te maak om my rekening terwyl 24option nie duidelik het, is daar geen probleem met my debietkaart of my bank wanneer dit kom by buitelandse deposito sake soos getoon deur SKRILL se suksesvolle deposito. En duidelik, 24option 'n fout gemaak van die begin af in die oordrag van my onttrekking en gewoond erken en probeer om dit te bedek. Verder om my tevrede te stel, het hulle aangebied vir my 'n bonus gelykstaande aan die bedrag van my onttrekking. Dit was op die 26ste of 27 Januarie 2016. Aanvanklik het ek verwerp dit omdat dit 'n gevolg wat invloed op my onttrekking mag hê. Die hoof van hul ondersteuning, mnr Joel Deschanp, het my verseker dat dit enige effek nie alles sal moet my onttrekking sedert dit aangebied manier na die onttrekking gedoen is en gestuur word as hulle beweer en Joël selfs verklaar dat ek die onttrekking uiteindelik sal kry. die bonus is slegs bedoel vir my 'n gelukkige kliënt, want ek was reeds in woede nadat een van hul ondersteuning beskuldig my van die vervaardiging van die eerste Bankstaat Ek het hulle gestuur en ons gesprek daardie tyd is aangeteken deur mnr Joel soos hy beweer. Nou is ek reeds veeleisende nie blote versoek vir 'n dokumentêre bewys van die oordrag, want dit alles eens en vir altyd of 'n totale terugbetaling van my geld sal vestig. Hulle het steeds geweier. Duidelik en seker, was daar 'n poging hier deur 24option toesmeer die fout wat hulle gedoen het. Die ergste, ek dink, iemand in hul rang gesteel my geld. Ek sal probeer om hier te heg 'n paar van die e-pos Ek hulle gestuur het en my bewyse. Dankie vir jou tyd en wens jy kan my help op hierdie, Godbless jy mor Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Dawn Nuus Die twee beskuldigdes afgetrede generaals is toegeken straf kragtens die Wet op Pakistan Army. AFP / lêer Rawalpindi: Twee afgetrede weermag generaals en 'n burgerlike beampte van die Nasionale Logistiek Cell (NLC) is gevonnis deur 'n leër hof vir die oortreding van NLC reëls en regulasies wat finansiële verliese wat veroorsaak word om die organisasie, 'n verklaring wat uitgereik is deur die militêre se media-vleuel sê Woensdag. In die lig van bevindinge van die ondersoek komitee, gevorm om ongerymdhede te ondersoek met betrekking tot die belegging gemaak deur NLC is twee beskuldigdes afgetrede generaals genl maj (retd) Khalid Zahir Akhter en lt. genl (retd) Muhammad Afzal Muzaffar toegeken straf onder die Pakistan Army Wet vir die onwettige belê Rs4.3billion in die aandelemark en veroorsaak 'n verlies van Rs1.8 miljard, die Inter-Services Openbare Betrekkinge (ISPR) gesê. Volgens die beslissing, genl maj (retd) Khalid Zahir is onlangs afgedank Service, wat verbeuring van rang, versierings, medaljes, honneurs, toekennings, beslaglegging op pensioen, herstel van persoonlike wins, kansellasie van diensvoordele en alle ander verwante fasiliteite insluitend impliseer mediese ens lt. genl (retd) Afzal Muzaffar toegeken Ernstige Misnoeë (Record) wat in wese 'n dissiplinêre toekenning as gevolg van 'n oortreding van 'n mindere mate dws skending van prosedures, maar geen persoonlike winste. Maar lt. genl (retd) Khalid Munir Khan is nie gevind nie betrokke by enige finansiële onreëlmatigheid of ernstige wangedrag en daarom is kwytgeskeld van alle koste. Die ISPR die gevolgtrekking gekom dat weermag in ooreenstemming met sy tradisies het altyd en sal voortgaan om die hoogste standaarde van verantwoordbaarheid, geregtigheid en billike-speel te handhaaf. Die Komitee vir Openbare Rekeninge, in Februarie 2009, het oortredings in die implementering van die raad van direkteure instruksies en reëls en regulasies met betrekking tot die NLC belegging wat na bewering veroorsaak finansiële verliese vir die organisasie waargeneem. Gevolglik sekretaris Beplanning en Ontwikkeling Afdeling saamgestel 'n ondersoek komitee om die saak te ondersoek. Na afhandeling van die proses, verwys die komitee die saak na die Ministerie van Verdediging vir die nodige beskik. Maar 'n besluit oor die verwysing is hangende na 'n paar addisionele dokumentêre bewyse is verskaf deur die afgetrede generaals, wat nodig is om onder die loep geneem om sy geloofwaardigheid te vestig. Hoof van die Weermag Personeel generaal Raheel Sharif, ná die oorname van opdrag, opdrag gegee dat verrigtinge van die geval bespoedig word vir die gebrek aan geregtigheid en deursigtigheid, het gesê die ISPR verklaring. Na maande van uitputtende sessies, evaluering van rekord van beleggings en onderhoude van al die getuies, die ondersoek afgehandel en vasgestel dat die twee afgetrede generaals en 'n burgerlike beampte Saeed ur Rehman verantwoordelik vir die maak van verkeerde beleggingsbesluite in die skending van NLC reëls en regulasies was inderdaad en sodoende verliese aan die organisasie veroorsaak. Die komitee saamgestel deur sekretaris van die Beplanning en Ontwikkeling Afdeling aanvanklik egter nie daarvan beskuldig dat enige individu vir die verduistering of wanbesteding, dit het finansiële ongerymdhede, gebrek aan deursigtigheid en mislukking uitgelig om reëls en regulasies wat veroorsaak word deur roekelose besluite van NLC amptenare waarneem. Teen November 2010 het weermag begin 'n ondersoek wat gevolg is deur die opname van opsomming van getuienis in September 2011. Op bevel van generaal Raheel Sharif, die saak is weer ondersoek deur 'n komitee van hooggeplaaste offisiere waarin die bogenoemde offisiere bewys skuldig, lui die verklaring wat uitgereik is deur ISPR. DAWN Video - / 1029551 / DAWN-RM-1x1 Kommentaar (152) Geslote 5 Augustus 2015 21:56 Sjoe. Is dit die eerste keer in die land wat 'n luitenant-generaal en 'n generaal-majoor is gestraf Altaf Husain dae is getel, Zardari en sy suster is op 'n stywe leiband en is reeds verban uit die land. Soveel as wat ek wil IK, is dit eintlik Raheel Sharif en die weermag wat die skep van 'n Naya Pakistan. Daar is uiteindelik die lig aan die einde van die tonnel. Sara bondgenoot Qureshi 5 Augustus 2015 21:57 Dit is 'n vreemde judgement. Both Lt generaals het Scot gratis, maar 'n maj Algemene is gestraf vir volgende orders. Check Gen Munirs eiendom in Kanada.


No comments:

Post a Comment